Už nemusíte hlídat datovou schránku,
aplikace ji ohlídá za vás

Automatické stahování zpráv z datové schránky, odesílání, včetně možnosti si nastavit čas, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta. 

Neustálé připojování k datovým schránkám,

přeposílání emailů kolegům s obsahem zprávy a kontrola, zda byla zpráva vyřízena

už nebude vaše noční můra! 


Intuitivní aplikace z řešení SmartFP Datová schránka zajišťuje stahování a odesílání zpráv z datové schránky. Zároveň si můžete nastavit čas, kdy se mají zprávy stahovat, aby vám zbytečně nějaká lhůta nezačala běžet či případně, aby vám zas jiná zbytečně neutekla. 

Máte možnost si nastavit zodpovědné osoby, které budou obdržené zprávy z datové schránky posílány, a to jak automaticky, tak manuálně. Stejně tak i odeslané zprávy mohou projít finálním schválením zodpovědnou osobou před odesláním.

Nedílnou součástí je systém automatizovaného upozorňování na nutnost reakce.

Systémem pro komunikaci s datovou schránkou to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu Datová schránka SmartFP zvládá například:

alt text

HelpDesk

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervation

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.