Nastavte si helpdesk a
zpřehledněte IT agendu

Přizpůsobte si helpdesk k obrazu svému a nepřizpůsobujte se vy systému. Pracujte efektivně v intuitivním prostředí.

Flexibilní helpdesk, který si sami upravíte do posledního tlačítka

Dobrý helpdesk nikoho nezdržuje. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám s ním práce odsýpala. Jednoduše upravíte názvy sloupců nebo přidáte funkce navíc.

A když budete chtít, poroste spolu s vámi. Snadno jej rozšíříte o CRM, správu majetku nebo třeba HR agendu.

Vyměňte tabulky, e-maily, a telefony za jeden jednoduchý helpdeskový systém

Export do přehledných PDF souborů

Cokoliv z helpdesku snadno převedete do přehledných reportů v PDF nebo do excelové tabulky.

Snadno si tak vyjedete například počet poruch za uplynulé období nebo rychlost odbavení požadavků.

Procesy přesně na míru

Nechcete, aby novou klávesnici musel schvalovat vedoucí IT? Tak prostě změňte proces.

Sami si určíte, kdo schvaluje požadavky, abyste měli dostatečnou kontrolu a zároveň nezvýšili administrativní zátěž.

Vlastní kategorie evidence

Potřebujete evidovat resety hesel nebo třeba poruchu hardware? Žádný problém, prostě si na to vytvoříte zvláštní kategorii požadavků.

Snadno si nastavíte i parametry – třeba prioritu požadavků a dobu, za kterou je má IT vyřešit.

Celá IT agenda v jednom

Všechno máte přehledně na jednom místě.

Usnadní vám to například školení nových zaměstnanců. V helpdesku SmartFP se nováček rychle zorientuje.

Všechny potřebné funkce

V helpdesku uvidíte funkce, které skutečně využíváte.

Nové jednoduše přidáte a zbytečné odsunete bokem.

Jak si řeknu, tak to mám

SmartFP není sériový program, se kterým byste se museli dlouhé hodiny učit.

Tady jste učitelem vy a rozhodujete o tom, jak vám helpdesk bude sloužit.

Pomůžeme vám helpdeskový systém hladce zavést i odladit – ať už je vás v týmu 10, nebo 100

Nikdy na to nebudete sami. Celým procesem vás provedeme. A navrhneme, jak ve vaší firmě z helpdesku vytěžit maximum.

Dalibor Němec, náš zakladatel a expert na zavádění systémů, doporučuje:

  • Nový helpdesk nasazujte postupně. Pokud zatím helpdeskový systém nevyužíváte, není třeba jej zavádět s 50 doplňky. Začněte základem a moduly postupně rozšiřujte podle skutečné potřeby.
  • Nastavte si e-mailová upozornění tak, aby vám nezahltila schránku. Hodí se mít upozornění na vyřešení závady. E-mail po každém přidání komentáře ale asi potřeba není.
  • Nastavte svým ajťákům čas, za který musí vyřešit problém. U závad s vysokou prioritou by to měly být třeba 2 hodiny, u drobných požadavků 2 dny.

Chcete probrat detailněji možnosti nasazení helpdeskového systému? Řekněte si o nezávaznou konzultaci.

 

alt text

Ing. Dalibor Němec

zakladatel

“SmartFP považuji za návykový systém. Začnete u jednoho modulu a postupně přidáváte další a další. Systém se přizpůsobuje vám a né vy jemu.”


Tomáš Maxa, Czech-In, s.r.o.

My už to vymyslíme...

Řekněte nám svou představu o ideálním systému. My už to vymyslíme.

Odeslat

Systémem pro helpdesk to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle helpdesku SmartFP zvládá taky:

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervation

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.