Systematicky k HR agendě

Docházka, dovovolená, hodnocení, dokumenty související s BOZP. Vše na jednom místě.

Ucelený systém pro práci se zaměstnanci

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP.


Vaši firmu tvoří vaši zaměstnanci. A o ty se musíte starat. Jejich evidencí to začíná, a to nejen z pohledu zákona, ale především pro vaši potřebu. Mějte přehled v benefitech, absolvovaném vzdělávání nebo čerpané dovolené. V rámci modulu můžete taky plánovat, schvalovat a evidovat docházku. Data o docházce může systém odesílat přímo do účetního systému

Přestaňte vše psát na papír či do excelu. Využijte moduly pro HR.

​ Snadná evidence zaměstnanců

Umožňuje evidovat veškeré potřebné informace o zaměstnancích, včetně platového či karierního růstu.
Samozřejmostí je evidence typu úvazků, zápisy z pohovorů i přehled poskytnutých a čerpaných benefitů.

​ Evidence a schvalování dovolených

Plánování dovolené, schválení nadřízeným a export do účetního softwaru jsou jen základními funkcemi modulu pro evidenci dovolenek. Kromě volna můžete evidovat veškeré další zákonné činnosti jako je návštěva lékaře, služební cesta nebo svatba.

​ Plánování a výkaz práce

Sledujte čas strávený na konkrétních projektech. Využijte filtry na jakékoliv výstupy či statistiky. Systém automaticky generuje zákonem dané přestávky. Můžete si třídit typy činností a konkrétní projekty.

​ Přehlednost o organizační struktuře

Součástí řešení je i organizační struktura firmy, která jasně ukazuje, kdo je nadřízený, kdo koho zastupuje a kdo má právo v čem rozhodnout.

Informace pro kolegy

Díky systému dovolenek je možné vašim kolegům ukázat, kdy jste v práci a kdy máte dovolenou, což může výrazně zefektivnit proces rozhodování. Díky systému dovolenek vaši kolegové uvidí, kdy jste v práci a kdy ne, což jim může zefektivnit proces rozhodování.

​ Sdílení s jinými systémy (API)

Data o docházce nebo organizační struktuře můžete přeposlat i do jiných systémů – formou exportu nebo on-line rest API. Sdílení dat zachovává veškeré bezpečnostní zásady.

I podkoní, když chtěl volno, musel založit do systému dovolenku.


Přečtěte si podzimní pohádku.

 

Na implementaci nejste sami

Poradíme vám, jak digitalizovat procesy v HR v souladu s legislativou.

Nemusíte hned budovat rozsáhlý virtuální HR systém. Postupujte
jako přistavbě domu. Začněte evidencí a postupně nasazujte další
moduly. Tak postavíte funkční řešení na pevných základech.

Součástí platformy SmartFP jsou taky moduly pro vzdělávání
nebo seznámenízaměstnanců s dokumenty k platné vyhlášce či normě.

Podívejte se na krátká video o tom, jak může vypadat část HR modulu.


Vykazování práce přes SmartFP zabere několik
sekund. U techniků vykazujících práci na zakázce
ještě méně. Nám již neunikne žádná fakturace 
za odvedenou práci."



Jiří Kakos,
provozní ředitel Glentech, s.r.o.

   

Systémem pro evidenci zaměstnanců to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP.

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle modulu HR Manager SmartFP zvládá taky:

HelpDesk

Nástroj na přehledné zadávání a řešení požadavků. Dobrý helpdesk se musí hlavně snadno používat. Proto si ten náš i bez programátora vyladíte tak, aby vám 100% seděl. Od názvů sloupců po funkce navíc.

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervační systém

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

E-learning

Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené. 

Řešení na míru

Modul sestavený na míru podle vašich požadavků. Jakýchkoliv. Vy definujete požadavky, my navrhneme řešení. Deatily dořešíme společně.

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší

Aratec
Czech In
ČZÚ
Nova
Kooperativa
Zdravotnická záchranná služba
VGD technologies
Pstclc
Pražská teplárenská
Lexum
Hexpol
EkoSystem
Tegamo
Laufen
Easy technologies
Novatec

Řešení HR agendy ve SmartFP Vám rád představím.

Jiří Procházka
Sales Manager
T: +420 774 023 418

Odeslat