Mějte pořádek ve fakturách
s Invoice Managerem

Zjednodušte si proces schvalování i evidence faktur a sledujte, zda jsou proplacené.

Modul Invoice Manager jednoduše propojíte se svým účetním programem.

Přijímat faktury v papírové podobě nebo si je z e-mailu dále přeposílat už je minulostí. Přejděte na intuitivní evidenční systém, ve kterém vidíte schvalování i informace o úhradách faktur.

Celý proces včetně schvalovacích limitů a lhůt si nastavíte podle sebe.

Minimalizujte nutnou administrativu, digitalizujte a zefektněte proces evidence a schvalování

​ Jednoduchá evidence

Faktury už nemusíte hledat v e-mailech a přeposílat kolegům a účetním. Ve SmartFP hned vidíte, jestli byla faktura schválena či uhrazena.

​ Definujte si proces schvalování

Systém disponuje přednastaveným procesem schválení a evidence. Vše si ale můžete libovolně upravovat podle svých potřeb.

Dodatečné schválení

Potřebujete faktury dodatečně schválit třetí stranou? I to je součást Invoice Manageru. O každém schválení je proveden zápis. U každé faktury potom uvidíte podrobný výpis.

Vazba na projekty

V systému si nastavíte kompetence. Každému zaměstnanci se budou zobrazovat jen ty faktury, ke kterým má mít přístup.

Příjem z emailu

Systém načítá faktury přímo z e-mailové schránky. Nemusíte nic přepisovat a kopírovat. Součástí je i zpracování dat z e-mailu podle předem definovaných vzorců.

Informace o uhrazení

Už nevolejte účetní třikrát denně. V přehledu faktur najdete všechny informace o platbách. Aplikace umí komunikovat s účetním systémem a schválené faktury do něj přímo odešle.

Na nasazení nejste sami

Díky tomu, že je systém plně konfigurovatelný, ho můžeme
nastavit přesně podle svých představ. Celým procesem
vás provedeme.

  • Modul vám dáme na vyzkušení – nekupujete zajíce v pytli.
    Představíme vám všechny funkce a necháme vás v klidu
    si modul osahat
  • Společně doladíme detaily – až si ho vyzkoušíte, sejdete
    se s naším konzultantem a společně definujete všechny procesy.
    Třeba u kávy.
  • Nasadíme do provozu - systém finálně nastavíme podle
    vašich požadavků a můžete ho začít používat.
     

Naši konzultanti na digitalizaci jsou vám k dispozici. Objednejte
si nezávaznou konzultaci zdarma.

 

alt text

Systémem pro faktury to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle Invoice Manageru SmartFP zvládá taky:

alt text

HelpDesk

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervation

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.