Zjednodušte rezervace času na pobočce nebo přepážce

S naším rezervačním systémem se zaměstnanci či klienti sami objednají na termíny a vy nemusíte vůbec nic řešit.

Rezervační systém formou webové aplikace

Intuitivní objednání na vyšetření, testy na covid, schůzky na úřadě, rezervace auta, parkovacího stání nebo projektoru v zasedací místnosti. Stačí předem nastavit volné termíny a systém poslouží jako spolehlivý prostředník mezi vámi a vaším klientem.

 

Díky rezervačnímu modulu poskytnete svým zaměstnancům, klientům či partnerům komfort při rezervování schůzek nebo služeb z pohodlí domova. Rezervační systém pohodlně nasadíte přímo do svých webových stránek.

Proč mít aplikaci Rezervační systém

​ Vždy aktuální stav

Uživatel má kdykoliv k dispozici informaci o obsazených a volných kapacitách. Může se tedy rozhodnout dle svých možností.

​ Webové prostředí

Rezervace může být k dispozici jako samostatná veřejná webová aplikace nebo jako součást řešení SmartFP pod plným zabezpečením, tzn. dostupná jen přihlášeným uživatelům.

​ Integrace do vašeho webu

Rezervační systém může být součástí vašeho webu. Zákazníky nebude odvádět na novou stránku.

​ Intuitivní průvodce

Pokud je proces rezervace či objednání složitější (např. výběr agendy a následný výběr přepážky), systém vám v každém kroku předkládá výběr z možností i s detailním vysvětlením.

​ Notifikace

Po provedení rezervace je uživateli zaslána notifikace s linkem na případné zrušení. Text notifikace je plně nastavitelný administrátorem systému.

​ PIN dostupný i přes API

Součástí rezervace může být i vygenerování bezpečnostního pinu pro osobní návštěvu. Veškerá data o rezervacích jsou dostupná i přes API pro ověření například v informačním kiosku.

Rezervační systém plně přizpůsobíme vašim požadavkům.

  • vytvoříte si vlastní texty
  • sami si organizujete členění časových slotů i oblastí

Díky možnostem vlastního nastavení je celé řešení maximálně
flexibilní a vyhoví vašim individuálním potřebám a požadavkům.

Na druhou stranu, nemějte obavy, že je všechno na vás! Pokud
byste si s něčím nevěděli rady, máte od nás plnou podporu.

alt text

Systémem pro rezervaci času to nekončí!
Snadno jej propojíte s dalšími moduly SmartFP

Co začínalo jedním modulem, může přerůst v komplexní IT řešení pro celou firmu.
Vedle rezervací SmartFP zvládá taky:

alt text

HelpDesk

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

alt text

E-learning

Vzdělávání zaměstnanců on-line – povinné i nepovinné kurzy v prohlížeči a výsledky v přehledných statistikách pro nadřízené. 

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.