Vše, co potřebujete pro zjednodušení fungování firmy, na jednom místě

SmartFP je webová platforma, která nahrazuje a slučuje různé aplikace do jednoho přehledného systému.

Představíme vám, jak funguje. Krok za krokem tady, nebo rovnou naživo na schůzce.

Bez SmartFP

Jeden systém na evidenci faktur, jiná aplikace na schvalování smluv a data o zákaznících pěkně postaru v tabulce.

Když chcete něco změnit, musíte oslovit dodavatele. A pak čekáte… Čekáte… A pak platíte. Dost.

Takový stav zná většina menších a středních firem.

Se SmartFP

Oproti tomu SmartFP je jedna společná webová platforma. Tvoří ji jen ty moduly, které skutečně potřebujete.

Na jednom místě tak máte třeba helpdesk, správu cestovních výdajů a evidenci majetku. Cokoliv si řeknete. Vždy přehledně a jednoduše.

A co chcete, to si změníte. SmartFP je naprosto flexibilní.

SmartFP je tzv. platforma low-code vývoje
 

Low-code platforma jednoduše řečeno znamená, že si v ní procesy a oprávnění kdykoli přizpůsobíte, nebo nově vytvoříte. Bez vývojářů. Žádné změny na trhu vás tak nerozhází.

Se SmartFP navíc ušetříte i čas. Jako každá správná stavebnice obsahuje platforma mnoho hotových komponent a funkcí, které už jen aplikujete podle své potřeby. 

SmartFP vám dodáme jako skládačku z hotových modulů.
Ty společně nastavíme tak, aby vám 100% seděly.

alt text

HelpDesk

100% přizpůsobitelný modul pro kategorizaci, přidělování i evidenci požadavků. Umí přehledné reporty i sledování odpracovaného času.

Invoice Manager

Modul evidující přijaté faktury. Obsahuje schvalovací proces včetně oprávněnosti a evidence k proplacení. Snadno jej napojíme na účetní systémy.

CRM

Systém pro správu a evidenci firemních kontaktů, obchodních příležitostí i sledování obchodního procesu.

Facility management

Systém pro evidenci zařízení a vybavení, který pohlídá i veškeré zákonné povinnosti typu revizí elektrozařízení či vypršení záruk.

Rezervation

Jednoduchý a funkční modul pro webovou rezervaci času na pobočce nebo konkrétní přepážce.

alt text

HR Manager

Modul pro evidenci zaměstnanců, ohodnocení i profesního růstu, který umí také evidovat odvedenou práci, schvalovat dovolené a hlídat soulad s BOZP

alt text

Covid Test Manager

Přehledný systém pro zákonnou evidenci pravidelných testů zaměstnanců na onemocnění COVID-19.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Datová schránka

Intuitivní aplikace pro automatické stahování a odesílání zpráv z datové schránky, včetně možnosti si nastavení času, kdy se mají zprávy stáhnout, aby vám neunikla žádná lhůta.

alt text

Order Manager

Modul, kterým dokážete evidovat nákupní požadavky v celé organizaci a udržet si přehled v jejich schvalování dle nastavených pravidel.

alt text

Contract Manager

Přehledný systém evidence existujících smluv včetně vyhledávání a filtrování. Díky schvalovacímu workflow zavede pořádek v tom, kdo jakou smlouvu kdy schválil.

alt text

Travel Expenses

Jednoduchý modul pro výpočty cestovních nákladů včetně jejich vykazování a schvalování.

Verify Manager

Nástroj, se kterým prokážete seznámení zaměstnanců se zákonnými či interními dokumenty a předpisy.

alt text

AD Manager

Modul pro editaci a replikaci dat zadaných do Active Directory bez nutnosti přímého přístupu do samotného AD systému.

alt text

Data Monitor

Modul, díky kterému dokážete vzdáleně promítat jakákoliv data, videa či informace na libovolné množství obrazovek.

Tady je přehled všech modulů. Ale nemusíte si s nimi lámat hlavu.
Řekněte nám, co potřebujete, a my už to vymyslíme.

Lidé v systému vítáni

SmartFP není systém od ajťáků pro ajťáky. Tvoříme jej tak, aby se dobře používal účetním, recepčním i šéfům. Když vám v něm něco nesedí, změníte to.

Intuitivní ovládání

Žádná dlouhá školení, učení tajemných klávesových zkratek a nekonečné nápovědy ke každé banalitě. Chceme, abyste SmartFP dostali do ruky na první dobrou.

Podpora, které budete rozumět

A když se přece jen něco objeví, stačí nám napsat nebo zavolat. Vypneme profesní žargon a domluvíme se s vámi rychle a s úsměvem.

Rozšíření prakticky obratem

SmartFP roste s vámi (nebo se také zmenšuje, ehm…). Když se některá z funkcí zalíbí kolegům, systém snadno rozšíříme o moduly, které jim pomohou s jejich vlastní agendou.

Flexibilní uvnitř

Změnit sloupec, přejmenovat tlačítko, přidat funkci – většinu z toho zvládnete sami nebo pro Vás formou jednoduché změny zajistíme. A teď to kouzlo – systém se nerozsype, ale flexibilně přizpůsobí. Přesně tak jsme jej totiž navrhli.

Napojení na externí systémy

SmartFP bez problémů napojíme na další aplikace a systémy – třeba na účetnictví. Snadnému napojení napomáhá i dostupné REST API na straně SmartFP.

Drobné vychytávky, díky kterým je SmartFP opravdu smart

Smart menu: Nebaví vás pořád rolovat se stránkou nahoru dolů? Smart menu pozná, co řešíte a inteligentně se přeskládá.

Tlačítka ve formuláři jsou vždy dostupná. Nezáleží, jestli jste zrovna na stránce nahoře nebo dole.

Použití QR kódů vám usnadní přenesení dat z monitoru do telefonu. Jednoduchým sejmutím kódu můžete hned volat bez opisování čísla. Mrkněte na video.

SmartFP u vás rozjedeme ve třech krocích:

1) Na počátku je potřeba

Chcete si usnadnit schvalování smluv, uspořádat kontakty nebo třeba usnadnit evidenci COVID testů? Vybereme modul, co vám sedne.

2) Systém si vyzkoušíte

Ne na papíře, ale v reálu. Testujete živý systém, na který si můžete sáhnout. Virtuálně – však si rozumíme. Ten upravujeme na míru.

3) Nasazujeme do ostrého

Přizpůsobený a odladěný SmartFP systém se všemi moduly a vychytávkami nasadíme do plného provozu.

Důvěřují nám organizace různých velikostí i typů

SmartFP hrdě pomáhá 53 dalším firmám a může i té vaší.

My už to vymyslíme

Řekněte nám svou představu o ideálním systému a zbytek nechte na nás.